Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Jáccccótér

Továbbra sem tudjuk, hogy a helyi gyerekek vajon hol bújkálnak, de a játszóterek (számszerint kettő van belőle a faluban városban) továbbra is üresek. :) Az új otthonunk utcájában, pár háznyira tőlünk...

AnnaPetiGergős játszótér

Kirándulásunk múlthéten pénteken kezdődött, amikoris reggel 7 órakor számtalan táskával, 3 bringával és egy kismotorral az autóban elindultunk a barátainkkal Budapestre. A cél a Hajógyári sziget volt,...

Tekergünk

Kihasználva a napsütéses őszi napokat, sok időt töltünk a levegőn, sokat sétálunk, bicajozunk, szívjuk magunkba a napsugarakat. Néhány napja is ez történt, eltekertünk a Nagymamáékhoz, aki gyümölccsel...

Rövidrezárt játszóházasdi

Kihasználva a Zapu utolsó itthon töltött hétköznapját, pénteken játszóházba vonultunk. Már nyitásra odamentünk, bízva abban, hogy nem lesznek túl sokan…de ez az öröm csak az első 10 percben adatott...

Játszótérjárás

Azt hiszem nem voltam teljesen beszámítható állapotban, amikor reggel kitaláltam, hogy tartsunk játszóteres napot. Bár alapvetően nincs abban semmi rossz, ha az ember egész nap egy játszótéren üldögél,...

Thury-vár, Veszprém Zoo, szuperjátszók

Már tavaly egyszer kísérletet tettünk, hogy összegyűjtsük a pecsétet a várpalotai várból a Hétpecsétes Vártúrák füzetünkbe, csakhogy a vár éppen akkor volt felújítás miatt zárva, amikor ott jártunk....

Zöld Péter játszótér

Már régóta terveztük, hogy kipróbáljuk a Millenárison található népmesés játszóteret, és mivel épp arra jártunk, a hétvégén meg is ejtettük a játszóterezést. Mivel a legtöbben a dögmelegben inkább...

Kalandváros Szombathelyen

Már több helyről hallottuk, hogy “ha egyszer Szombathelyen jártok, a Kalandvárost ki ne hagyjátok!” Nem hagytuk, és most már tudjuk miért mondták. :) A kalandváros egy zárt, rengeteg játékkal...

Sopron

Nyaralásunk alatt Sopronban is jártunk. Megnéztük például a Tűztornyot, de nem sokat láttunk belőle, mert jelenleg felújítás alatt áll… Mondjuk ha lehet ilyet mondani, a hatalmas, éppen dolgozó daru a...

Játszótéri hogyisvanez

1. Adott egy játszótér, ahol egy olyan hinta van, ami alkalmas a kisebb gyerkőcök hintáztatására. Ha éppen Ti hintáztok, de látod, hogy már (többen) várnak rá, bizonyos idő után átadod?  És mennyi az a...